El cap de setmana passat es va disputar el Campionat d’Espanya de natació per Comunitats Autònomes a Palma de Mallorca. Catalunya va proclamar-se Campiona d’Espanya en les categories infantil i júnior.
A nivell general, hi va haver molts bons resultats, però destaquem les actuacions de les nostres nedadores Aina Fernández que va aconseguir la 3a i 2a posició en 400 estils i 200 braça i també la 3a posició en els 100 braça. A més, va formar part del relleu de 4×200 lliures Júnior i del 4×100 estils aconseguint la 1a i 2a posició respectivament.
La Mar Garmendia va aconseguir la 3a posició en 100 lliures i 50 lliures i també va formar part del relleu 4×100 lliures i 4×100 estils Júnior aconseguint la 1a i 2a posició respectivament.
Finalment, en Biel Martín, va quedar 2n en 200m braça i 3r en els 100m braça.
L’enhorabona a tots tres per formar part d’aquesta victòria!





