COMUNICAT OFICIAL CNB – Quotes anuals (socis)

El Club Natació Banyoles ha pres la decisió de retornar parcialment l’import de la quota anual del 2020 pels períodes en què la nostra entitat s’ha vist obligada a aturar la seva activitat.

La determinació de realitzar aquesta devolució parcial ha estat presa després de comprovar que la situació econòmica de la nostra entitat, que recordem que és sense ànim de lucre, ho permet. També ha estat possible gràcies a la bona gestió del nostre personal.

El retorn serà de 20 euros per soci titular (no per socis beneficiaris) dels abonaments individual (no a socis esportius), familiar parella i familiar individual. Per portar-ho a terme proposem dues opcions. Cal escollir-ne una necessàriament abans del 24 de gener de 2021 mitjançant un formulari. Rebreu un correu de confirmació un cop s’hagi escollit el procediment:

Opció 1: descompte de  20€ a la quota del 2021 (aplicat al mes de març).

Opció 2: donatiu dels 20 euros al Club, desgravables fins al 80%*, renunciant a la compensació. Això és possible gràcies a la condició d’entitat d’utilitat pública del CNB. Més endavant s’enviarà un certificat de la donació per a la declaració de la renda.

*Depenent de la resta de donacions acumulades de cadascú el 2020. Amb aquest donatiu es podrà fer front a les obres de millora, al dia a dia i als projectes futurs.

Finalment, el Club vol agrair la confiança que han mostrat els socis durant aquests mesos complicats, així com la paciència que han tingut en el compliment de totes les mesures de seguretat i prevenció que hem hagut d’aplicar.

Cuideu-vos,

CNB – Club Natació Banyoles