L’equip Cadet va rebre el dissabte passat a casa el CN Caldes. Els banyolins van començar el partit poc desperts i van acabar el primer quart 1-6, fet que els va sentenciar anar tot el partit a remolc. Els altres 3 quarts es van anar despertant i entrant en joc i van acabar jugant molt bé. No obstant, els 5 gols de diferència van fer que fos complicat remuntar i van acabar perdent 12-17.
Diumenge al matí l’equip infantil va jugar contra el GEIEG, un partit emocionant i que sempre agrada jugar. Els infantils van sortir amb una molt bona dinàmica i actitud sense donar pràcticament opció a l’equip visitant de Girona tancant el marcador 12-2.
L’equip cadet femení combinat amb l’Anglès va rebre també a casa l’equip de Molins de Rei, un equip fort que no va donar opció a les nostres jugadores. Les banyolines van estar poc encertades en atac i defensa, dinàmica que no va afavorir a guanyar el partit.





