Notícies

INSTRUCT a Leverkusen: dos dies de treball intens per construir l’eina del futur

Els dies 8 i 9 de juny, el Club va participar en la reunió presencial del projecte europeu INSTRUCT a les instal·lacions del TSV Bayer 04 Leverkusen (Alemanya), acollint tots els socis i sòcies del projecte per avançar en el disseny de l’aplicació digital.

Dia 1 – Dissenyant l’experiència
El matí va estar protagonitzat per ÀREAQ, l’equip de disseny digital del projecte, que ens va mostrar els primers esbossos de com serà l’aplicació per dins: com la viurà el/la esportista, com la gestionarà el/la coordinador/a, i com s’estructuren les tasques setmanals, mensuals i bimensuals. A la tarda, el doctor Koen De Brandt (VUB – Vrije Universiteit Brussel) va presentar el marc teòric que sustenta l’espai reflexiu de l’eina: per què volem que l’esportista no senti que l’estan analitzant, sinó que disposa d’un espai propi per reflexionar sobre la seva carrera dual.

Dia 2 – Decisions estratègiques
El segon dia va arrencar amb una presentació del CNB sobre la integració del projecte SCORES —un projecte prèvi— dins d’INSTRUCT. Tot seguit, el grup va tenir una discussió molt productiva sobre l’abast de l’aplicació: com assegurar que sigui ambiciosa però viable, centrada en l’esportista i el coordinador, i ajustada al pressupost del projecte. Es van prendre decisions importants sobre quins mòduls s’inclouran i com es gestionarà la informació dels especialistes que treballen al voltant de l’esportista.

La reunió va tancar amb la revisió dels pròxims terminis i la decisió de la seu de la següent trobada presencial.

INSTRUCT avança!

Notícies Relacionades

keyboard_arrow_up