La ciutat de Mèrida va acollir durant aquest cap de setmana passat, el Campionat d’Espanya de Triatló per Autonomies i en edat escolar.
L’esdeveniment, que es va desenvolupar durant els dies 29 i 30 de juny, va ser una mostra del talent dels joves triatletes de tot el país. Les proves es van disputar a l’històric entorn del “Parque de las Siete Sillas y el Puente romano”.
Les competicions es van disputar a la dinàmica SuperSprint, amb 250 metres de natació, 5 quilòmetres de ciclisme i 1,6 quilòmetres de carrera a peu sent tot un desafiament emocionant pels participants.
Més de 700 esportistes van ser presents amb una destacada participació de 340 joves en les categories cadet i infantil, i un nombre similar a la categoria absoluta.
La triatleta del Club Carla Maestre hi va participar en la categoria femenina absoluta, a més de col·laborar a aconseguir la 4a posició per Catalunya. Tot un gran premi per la temporada que està fent.