Cap de setmana intens de la secció de waterpolo on s’ha aconseguit una victòria de l’Absolut a Figueres i tres derrotes de l’equip Aleví, Cadet femení i masculí.
Els alevins van desplaçar-se el dissabte 27 de gener fins a Sant Adrià, on es destaca la seva bona actitud i el seu gran treball. Tot i perdre 9-3, els petits de la secció van demostrar un gran aprenentatge i tots els coneixements que estan assolint a més de la gran evolució com a jugadors que estan fent.
L’equip absolut va anar fins a Figueres. Un partit on els grans de la secció van començar molt forts i ràpidament no van deixar massa opcions a l’equip rival local acabant amb el marcador 5-15 amb 10 gols de diferència.
Al mateix temps, els cadets masculins rebien a casa un gran rival de la lliga: el CN Mataró, un equip molt potent. Tot i això, els locals van demostrar una gran iniciativa en l’atac fent un total d’11 gols per acabar amb un marcador d’11-21.
Per finalitzar la jornada del cap de setmana, el diumenge 28 l’equip cadet femení combinat amb l’Anglès, va desplaçar-se fins a Manresa, un partit que s’anticipava complicat, no obstant això, el combinat de jugadores es va refer de la jornada del cap de setmana passat demostrant iniciativa en atac i defensa. El partit va acabar amb la derrota 18-9 sense gust amarg.





