
La piragüista del Club Natació Banyoles Laia Pèlachs, juntament amb la seva companya Begoña Lazcano, van finalitzar en 7a posició en K2 500 al Campionat del Món d’esprint disputat del 23 al 27 d’agost a Duisburg (Alemanya).
L’embarcació espanyola va realitzar una gran regata a la final, lluitant per les sis primeres posicions que atorgaven plaça olímpica. El resultat obtingut, combinat amb els de la resta de països, els deixa sense poder classificar el K2 per a París. Però encara queden opcions que la banyolina sigui als Jocs, ja que les places no són nominals i properament es disputaran els selectius interns, on podria optar a ocupar-ne una en un altre embarcació ja classificada.
Cal destacar la gran progressió d’aquest K2, fins ara molt especialitzat en 1.000 metres, i que en aquest campionat ha millorat amb escreix respecte a la primera Copa del Món.





