Notícies

Molt bon debut de l’equip Sub16 de caiac polo


El cap de setmana passat es va disputar el primer torneig de lliga autonòmica valenciana Sub16, que aquest any compta amb la participació de cinc equips i de la qual el CNB també en forma part. El torneig constava en jugar una vegada contra tots els altres equips, sumant tres punts per victòria, un per empat i zero per derrota.

A nivell de sensacions es va veure una gran progressió respecte a l’any passat i la competició va servir per posar-se a prova per a la lliga espanyola, on el nivell serà una mica superior.

L’equip, entrenat pel jove Joan Ramon Muns, estava format per Roger López, Mariona Tarradas, Judit Planagumà, Llum Hidalgo, Carlos Ortega, Jan Pujolar i Oleguer Viñola. Els banyolins van acabar en segona posició després de tres victòries i una derrota:

  • CN Banyoles 4-3 Club Alaquàs KP
  • CN Banyoles 4-3 CR Burrianapolis
  • CN Banyoles 8-1 RCN Castelló
  • CN Banyoles 1-3 CR Burrifornia

Notícies Relacionades

keyboard_arrow_up