Notícies

Resultats del selectiu nacional Sub 23


Laura Serra i Blai Muñoz, esportistes de la secció de piragüisme del Club Natació Banyoles,  es van disputar del 18 al 20 de maig les places de les competicions internacionals de la temporada al Pantà de Pontillón de Castro (Galícia) al selectiu nacional organitzat per la Federació Espanyola.

Serra va completar molt bones regates, aconseguint la segona posició en K2 500 amb la gallega Lara Feijoo. Aquest resultat les classifica per al Campionat d’Europeu Sub 23 a Montemor (Portugal). A més, va guanyar en K4 500 amb Lucia Val, Carla Corral i Nerea Garcia, que les classifica per al Campionat del Món Sub 23 a Auronzo (Itàlia).

Menys sort ha tingut Muñoz, que va ser segon en K4 500 i 8è en K2 500. Aquests resultats, de moment, no li asseguren plaça a proves internacionals.

Notícies Relacionades

keyboard_arrow_up