Notícies

Sant Jaume d’Enveja acull l’última regata de promoció de la temporada

Diumenge 10 de maig, una part dels equips aleví i infantil de la secció de rem van desplaçar-se fns a Sant Jaume d’Enveja per participar a l’última regata de promoció de la temporada.

Va ser un dia ple d’emocions, nervis i moltes ganes de donar-ho tot a l’aigua. Per als més petits, cada regata és una oportunitat per aprendre, agafar experiència i continuar creixent tant individualment com en equip. I, sobretot, per seguir gaudint d’aquest esport.

Els i les esportistes encaran les últimes setmanes de competició amb molta il·lusió i, sobretot, motivació. El pròxim repte serà la Copa Primavera, a Sevilla, abans d’arribar a les cites més esperades de la temporada: el Campionat de Catalunya, a Banyoles, i el Campionat d’Espanya.

A nivell de resultats:

OR:

  • 4xAM: Artau Comadran, Grau Recasens, Marc Bosch i Arnau Bosch
  • 1xIF: Tasním Lekal
  • 2xIMixte: Tasním Lekal i Oriol Mir

PLATA:

  • 2xAM: Grau Recasens i Marc Bosch
  • 2xAMixte: Uma Xiomara i Roc Aranda

BRONZE:

  • 4xIM: Marc Palade, Oriol Mir, Jan Carreras i Ayoub Marboh
  • 4xIF: Iris Avril, Clàudia Pujolar, Uma Xiomara i Clara Ametller

Resultats generals:

https://www.remcatalunya.cat/ca/resultats/resultats-2026/banc-mobil-2026/resultats-regata-promocio-sant-jaume-d-enveja-10-de-maig/

Notícies Relacionades

keyboard_arrow_up