ACTUALITZACIÓ: Nova normativa gener-febrer

A partir del dijous 7 de gener i fins al 7 de febrer, d’acord amb el DOGC publicat el 5 de gener per la Generalitat de Catalunya i amb la pròrroga de dues setmanes anunciada el dia 20 del mateix mes, el Club Natació Banyoles es veu obligat a seguir modificant parcialment l’obertura de les seves instal·lacions. Com indica el document esmentat, només poden romandre oberts els espais exteriors amb un 50% d’aforament i les piscines amb un 30%. Per tant, i fins al 7 de febrer com a mínim, els serveis que estaran actius (sempre sota reserva) seran:

• Pàdel
  • Piscines i carril de l’Estany
  • Zona d’entrenament funcional (consultar horari)
  • Entrenaments de seccions i esportistes d’elit (piscina, estany i exterior)
  • Servei de fisioteràpia
  • Vestidors de la planta principal (només per a usuaris de piscina)

La sauna i el gimnàs es tancaran i la majoria d’activitats dirigides d’espais interiors que no siguin de piscina i que estaven actives fins ara es suspenen fins a nou avís (consultar a secretaria les que es segueixen fent).

Finalment, el Club Natació Banyoles reivindica que l’esport és part de la solució, com ha defensat sempre. Seguirem treballant perquè, malgrat les adversitats, els nostres socis puguin seguir practicant esport.

Cuideu-vos,

CNB – Club Natació Banyoles