Natació per a nadons

Informació 

Entenem la natació per a nadons com un programa familiar, ja que els pares/mares participen amb els seus petits en les sessions, orientats en tot moment pels entrenadors.

L’objectiu fonamental de les activitats és l’estimulació sensorial, corporal, psicomotriu i social a través de jocs que afavoreixen la relació positiva i el disfrutar del nadó a l’aigua, respectant sempre el grau d’evolució i maduració de cada nen/a per aconseguir la seva autonomia.

L’activitat la realitza el nadó i un pare/mare acompanyant. Tots dos hauran de portar casquet de bany durant la realització de l’activitat. Només pot entrar a la piscina un dels progenitors, l’altre s’ha d’esperar a fora.

  • Normativa:
    • Si no es superen els 5 inscrits de cada grup, l’activitat quedarà cancel·lada. S’avisarà amb antel.lació.
    • Devolucions per problemes mèdics, cal notificar-ho a secretaria i presentar el justificant.
  • Horaris:
    • Dissabte de 9.15 h a 9.45 h (Nadons 6 a 18 mesos)
    • Dissabte de 9.15 a h 9.45 h (Nadons 19 a 36 mesos)
  • Preus:
    • Preu soci: 67€ (abril i maig)
    • Preu no soci: 121,50€ (abril i maig)
  • Període d’inscripció i pagament 1r Trimestre:
    • Places obertes a partir del 2 de setembre. (fins esgotar places) S’haurà de fer el pagament directament per l’àrea privada o a l’oficina del Club.
    • Inici dissabte 5 d’octubre.
    • La renovació de la plaça serà del 25 al 30 de novembre. (prioritat d’inscripció dels actuals inscrits)
    • A partir del 2 de desembre, s’obriran les places vacants per començar l’activitat al gener.

Totes les nostres activitats

keyboard_arrow_up